Kan jag ångra mitt köp efter att jag har fått hem det?
Ångrar du ditt nätköp efter att du har fått hem det har du självklart 30 dagars returrätt! Meddelande om detta skall vara oss tillhanda så snart som möjligt, dock senast 30 dagar efter leverans.
Kontakta alltid kundtjanst@mshop.se först med ditt ordernummer, information om vad du önskar att returnera samt en tydlig bild på produktemballaget som visar att produkten är oöppnad och har obruten plast- eller hygienförsegling. Om du inte har öppnat det bruna ytteremballaget så räcker det med en bild på detta.
Om du upplever problem med en produkt ska du inte returnera den, utan kontakta kundtjänst angående en reklamation. Du finner instruktioner för detta här.
Skicka aldrig tillbaka en retur/reklamation innan du har fått svar från oss. En felaktigt returnerad produkt kan komma att kasseras utan återbetalning.
Om din beställning inte hämtas ut i tid hos ditt ombud, eller mottas i hemmet, returneras den till oss. Du debiteras då en avgift på 98 SEK för returhanteringen (500 SEK för Real doll-leverans). Tänk på att med detta returalternativ kan det ta upp till tre veckor innan returhantering och återbetalning är slutförd.
Hos oss gäller följande:
- Vi erbjuder 30 dagars returrätt.
- Varan får ej vara använd.
- Varans förpackning får ej vara bruten eller skadad. Om varans förpackning har en hygien- och/eller plastförsegling får denna inte heller vara bruten.
- Produkter som ingår i ett kit kan ej returneras separat, utan behöver då returneras som ett komplett kit. Du behöver även returnera eventuella gratisprodukter för full återbetalning.
- Du som köpare står för portot. Vid eget köp av transporttjänst så ersätter vi inte returer som kommit bort på vägen, därför rekommenderar vi dig att välja ett fraktalternativ med spårning.
- För en avgift på 59 SEK kan du som kund välja att motta en retursedel (DHL) som pdf att skriva ut. Be om detta i det mail du sänder till oss. Avgiften dras av från beloppet som återbetalas dig när vi hanterar din retur.
- Vid retur av en Real doll hjälper vi dig gärna med retursedel och bokning av upphämtning (DHL), för detta tar vi en returavgift på 500 SEK för att täcka retur- och hanteringskostnader. Detta är samma avgift vi behöver ta ut om försändelsen returneras på grund av ej mottagen leverans.
- Nöjdhetsgarantier, t ex Fleshlights 90 dagars nöjdhetsgaranti, gäller en produkt per kund.
- På grund av hygieniska skäl gäller ej returrätten för underkläder* eller apoteksprodukter så som glidmedel.
*För underkläder gäller detta på alla plagg som bärs på underkroppen, dvs. trosor, strumpbyxor, kroppsstrumpor och liknande. Underklädesset som innehåller den här typen av plagg är också exkluderade. Negligéer, överdelar, behåar och klänningar är okej att prova och sedan skicka tillbaka om de göres så i samma skick samt förpackning som de levererades i.
Skriv returorsak på följesedeln och lägg med den i försändelsen.
Har du inte kvar din följesedel kan du bifoga ett skriftligt meddelande med följande information:
- För- och efternamn
- Adress
- Order- och artikelnummer för varorna det gäller
Skicka in din retur till följande adress:
Postpac ABREF: Mshop
Elleholmsvägen 1
27436 Skurup